23948sdkhjf

Digital løsning giver glade medarbejdere hos det nye Imerco Home

Elektroniske hyldeforkanter spiller en afgørende rolle i det nye butikskoncept.

I begyndelsen af 2018 lancerede Imerco sit nye butikskoncept under navnet Imerco Home.

Det nye butikskoncept og de gode butiksplaceringer kom i spil i forbindelse med opkøbet af kæden Inspiration, hvor en del af de tidligere Inspiration-butikker nu er blevet omdannet til Imerco Home.

- Imerco Home-butikkerne skal byde på spændende idéer til boligindretningen. Med det nye koncept har vi lagt stor vægt på et inspirerende og stilrent look. Derudover har vi tænkt elektroniske hyldeforkanter ind i konceptet – de passer bare godt ind, både rent stilmæssigt, men i bund og grund fordi der ligger en betydelig tidsbesparelse, som vores medarbejdere kan konvertere til øget kundekontakt, fortæller Thomas Sonne Hansen, distriktschef hos Imerco og ansvarlig for implementeringen af elektroniske hyldeforkanter.

En stor hjælp i hverdagen
Projektet med elektroniske hyldeforkanter startede hos Imerco i 2015, hvor den første butik skiftede fra traditionel papirskiltning til elektroniske skilte.

Løsningen er med til at skabe en sammenhængende oplevelse på tværs af alle salgskanaler – Imerco, Imerco Home og webshoppen Imerco.dk. Derudover er det en stor hjælp i hverdagen fortæller Thomas Sonne Hansen, som har været tilknyttet projektet fra start:

- Jeg har kun fået yderst positiv feedback på brugen af elektroniske hyldeforkanter ude i vores butikker, det er en stor hjælp i hverdagen. Rent praktisk kører løsningen i skyen og det giver os en let drift og vedligeholdelse af alle butikker. Når man først har skiftet fra papir til elektroniske skilte, så behøver man i princippet ikke gøre mere. Herefter kører alle opdateringer af pris- og vareinformation automatisk ud til hylderne i butikkerne.

- Strategien bag Imerco Home er at favne bredere – både i forhold til sortiment inden for boligtilbehør, men særligt også i forhold til den målgruppe, vi rammer. Vi vil inspirere endnu mere og fortsat yde den bedst mulige service. Elektroniske hyldeforkanter et værktøj, som giver medarbejderne bedre tid til at yde den gode service, fortæller Charlotte Nielsen, distriktschef hos Imerco med ansvar for 32 Imerco butikker på Sjælland.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062